Серверт холбогдохгүй байна
Шинэчилсэн:2022/10/04 Унших:0 мин 39 сек
Дараах тохиолдлуудад буюу
- Мэдээлэл шинэчлэх,
- Мэдээлэл илгээх,
- Програм шинэчлэх,
- Гишүүнчлэлийн карт унших,
- Бэлгийн карт унших,
- Барааны үлдэгдэл шалгах зэрэг үйлдэл хийх үед сервер компьютертай холбогдохгүй байгаа бол энэ мессэжийг харуулдаг.
Dayansoft POS програм нь эдгээр үйлдлийг хийхдээ сервер буюу танай компаний мэдээллийн бааз байршиж буй компьютертой сүлжээгээр дамжиж мэдээлэл солилцдог. Серверт холбогдохгүй байх дараах шалтгаанууд байж болно. Үүнд:
- Кассын төхөөрөмжийн интернет тасарсан. Сүлжээ хэвийн эсэхийг шалгахдаа Dayansoft POS програмын нэвтрэх цонхноос Интернет байна уу? товч дээр дарж гарч ирэх мессэжийг харах. Wifi хэвийн боловч сүлжээний кабелаар холбогдсон кассын төхөөрөмжийн интернет тасарсан байх нь элбэг тохиолддог. Хэрэв интернет тасарсан бол router, switch төхөөрөмжөө унтрааж асаана. Интернет ирэхгүй бол интернетийн үйлчилгээ авдаг компанидаа хандан шалгуулах /Univision, Mobinet, G-Mobile, Skymedia г.м/
- Бааз байршиж буй сервер компьютер асаалттай, сүлжээнд холбогдсон байгаа эсэхийг шалгаж үзэх.