Утсаар холбогдож чадаагүй байна. Та асуултаа дэлгэрэнгүй бичээрэй.
Шинэчилсэн:2023/02/12 Унших:0 мин 56 сек
Та манай компанийн лавлах утас руу залгаад бидэнтэй холбогдож чадаагүй байна. Бид ажлын цагаар давхар дуудлагатай үед, мөн ажлын бус цагаар гаднаас дуудлага хүлээн авах боломжгүй байдаг. Энэ үед та дуут шуудан үлдээх эсвэл чатаар бидэнтэй холбогдож асуултаа үлдээгээрэй. Асуултаа ойлгомжтой асуух, асуух цонхныхоо зургийг зааврын дагуу бүрэн зөв илгээснээс бид танд оновчтой хариулт зөвлөгөөг өгөх ба заавар зөвлөгөөгөө өдөр тутам таны, бусад харилцагч нарын асуултаар баяжуулж, сайжруулж байдаг.
Утсаар ярих болон чатаар харилцахын давуу, сул талуудын талаар энд дарж уншаарай.
Сайн асуултын жишээнүүд.
- Цалингийн хуримтлал хэрхэн үүсгэх вэ?
- Үндсэн хөрөнгийн эхний үлдэгдлээ хаана, яаж оруулах вэ?
- Эхний үлдэгдлээ 2022.12.31-р оруулаад эхлэхийн тулд яаж тохируулах вэ?
- Санхүүгийн тодруулга тайлан хаанаас яаж харах вэ?
- НӨАТ-н тайлангаа хаанаас харах вэ?
Муу асуултын жишээнүүд. Бид ийм асуултанд хариу өгөхгүй байж болохыг анхаарна уу. Учир нь бид яг юу болсон, юу асууж байгааг ойлгохгүй тул юу гэж хариулахаа мэдэхгүй, танд тусалж чадахгүй.
- Сайн байна уу? Юм асууя.
- Зөвлөгөө авмаар байна.
- Ойлгохгүй байна.
- Сайн байна уу, Хандуулъя.
- Байна уу?
- Тусламж авъя.
- Залгаарай.
- Програмаа ашиглаж чадахгүй байна.
- Програм болохгүй байна.
- Би хийж чадахгүй байна. Хийгээд өгөөч.
- Өгсөн зааврыг нь уншлаа. Болохгүй байна.