Шинэ хэрэглэгч юунаас эхлэх вэ?


Шинэчилсэн:2024/10/15 Унших:2 мин 48 сек

Dayansoft ERP системийг үйл ажиллагаандаа ашиглаж, тайлан балансаа гаргаж ашиглах бол та дараах чеклист дарааллын дагуу ажлаа төлөвлөн бүртгээрэй. Энэхүү дараалал нь олон жилийн систем хөгжүүлэлт, нэвтрүүлэлтийн туршлага know-how шингэсэн зүйл боловч яг энэ дарааллаар бүртгэх ёстой гэсэн хатуу тогтсон дараалал биш гэдгийг анхаараарай. Шинэ хэрэглэгч учраас танд хаанаас, яг юунаас эхлэх вэ? Энийг яах вэ? Тэрийг яах вэ? гээд хэдэн зуу, мянган асуулт байгаа мэт мэдрэмж төрж буйг ойлгож байна. Гэхдээ яг одоо танд тэдгээр олон асуултын хариулт нь чухал шаардлагагүй юм. Та эхнээс нь алхам алхмаар цэгцтэй судлаад, сураад, хийгээд явахад болно.

Та манай Dayansoft ERP системийг шинээр ашиглаж эхлэн, бүртгэлээ хийхдээ доорх алхмуудын холбоосоор цонхтой ажиллах зааварчилгаатай маш анхааралтай танилцахыг зөвлөж байна. Ингэснээр таны цагийг их хэмнэж, илүү үр дүнд хүрэх болно.

Алхам 1. Системд нэвтрэх. Систем хэрэглэгч үүсгэх, тохируулах

Хэрвээ танай байгууллагын нэгээс олон хүн Dayansoft ERP системийг ашиглах бол энэ цонхонд заавал систем ашиглах ажилтан тус бүрээр хэрэглэгч үүсгэхийг зөвлөж байна. Хэрэв та ганцаараа бол энэ алхмыг алгасч болно. Эхлээд Admin хэрэглэгчээр нэвтэрнэ.

Алхам 2. Байгууллагын мэдээлэл тохируулах

Алхам 3. Салбар нэгж тохируулах

Алхам 4. Ажилтан бүртгэх

Алхам 5. Харилцагчийн ерөнхий мэдээлэл бүртгэх

Ерөнхий мэдээллээс гадна гарын авлагаас уншаад бусад дэлгэрэнгүй бүртгэлүүдийг оруулахыг зөвлөж байна.

Алхам 6. Дансны төлөвлөгөө гаргах, данс код, данс тохиргоо

Ажил гүйлгээ бүртгэх, тайлан мэдээ гаргах, хяналтаа хийхэд хамгийн чухал зүйл учраас дотроо маш сайн ярилцаж, зөв гаргах шаардлагатай. Хэрвээ дансны төлөвлөгөө буруу бол тайлан буруу, дутуу гарч хийсэн ажил талаар болох сөрөг үр дагавартай.

Алхам 7. Бараа материал кодлох

Алхам 8. Стандарт орц норм, технологийн карт тохируулах

Хэрвээ танай байгууллага системд гүйлгээ оруулж эхэлсэн өдрөөс л эхлэн стандарт орц нормоор зарлага хийж, эсвэл орц нормоорх зарлагаар хяналтаа хийж явахгүй бол ажил, гүйлгээ хийгдэж жигдэрсний дараа ч нөхөн оруулж болно. Стандарт орц норм тогтоогүй, тогооч, үйлдвэрийн ажилтан процесс тогтоогүй байгууллагад энэ алхмыг хийх гэж багагүй хугацаа зарцуулдаг тул бусад ажлаа хийлгүй цаг алдах тохиолдол элбэг. Цөөн нэр төрлийн бүтээгдэхүүнтэй, орц норм тодорхой тогтсон бол эхнээс нь нямбай оруулаад эхлэхийг зөвлөж байна.

Алхам 9. Үндсэн хөрөнгө кодлох

Алхам 10. Тайлант үе тохируулах

Яг хэзээнээс эхлэн үлдэгдлээ оруулаад ажил гүйлгээгээ бүртгэх вэ гэдэг нь байгууллагын хувьд чухал шийдвэрүүдийн нэг. Хүмүүс нь эхнээс нь, энэ оноос бүгдийг нь нөхөөд оруулна гэж эхэлдэг нь нэг талаар зөв боловч, өмнөх ажлаа нөхөж байна гээд өдөр тутмын бүртгэлээ хойш тавьж хяналтаа алдах, цаг хугацаа алдаж байгаа нь их ажиглагддаг. Иймд зөв хугацаагаар эхлэхийг зөвлөж байна.

Алхам 11. Дансны эхний үлдэгдэл (баланс) оруулах

Алхам 12. Өглөг, авлагын эхний үлдэгдэл оруулах

Алхам 13. Үндсэн хөрөнгийн эхний үлдэгдэл оруулах

Алхам 14. Бараа материалын эхний үлдэгдэл оруулах

Хэрэглэгчдийн түгээмэл асуудаг асуулт /FAQ/:

Хэрэглэгчид эхний үлдэгдлийг оруулахгүйгээр ажил гүйлгээгээ бүртгэж болох уу гэж их асуудаг. /Хариулт: Болно. Гэхдээ сөрөг тал нь эхний үлдэгдэл ороогүй үед зарлага, гүйлгээ хийгдэх боловч хасах үүсч, дараа нь эхний үлдэгдлээ оруулсан ч хасах нь бүрэн арилахгүй, өдөр тутмын хяналт дутсаны дараа, цаг хугацаа алдсаны дараа санхүү бүртгэлийг эргэн нөхөн бүртгэж, хянах нь хүндрэлтэй байдаг юм./

Хэрвээ та дээрх алхмуудыг бүгдийг нь чанартай, зөв хийсэн бол өдөр тутмын ажил гүйлгээгээ бүртгэж эхлэхэд бэлэн болсон гэж ойлгож болно. Өөрөөр хэлбэл, болж буй процессыг ERP системдээ тус тусын модуль, цонхонд яг цагт нь бүртгээд явна гэсэн үг. Байгууллагын үйл ажиллагаа, онцлог, ERP системийн ашиглах модулиудаас шалтгаалж үүнээс цаашхи алхмууд өөр өөрийн шат дарааллаар, бодитоор танай байгууллагад болж буй үйл ажиллагаа, ажил гүйлгээний дагуу бүртгэгдэнэ.

Танд амжилт хүсье.